31 Ocak 2010 Pazar

ÇİÇEK ÇÖREK-ÇİÇEK POĞAÇA

Yabancı bir yemek sitesinde gördüm
bu şekli.Bizde aynı modelin tatlısı yapılırdı hatırlarsanız.Poğaça hamuru kullanıyoruz.Herkesin bir ölçüsü vardır zaten kendine göre.
 MALZEMELER: 1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı tereyağı
3 çay bardağı su-süt karışımı
2 yumurta
3 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz,maya,aldığı kadar un.
İç malzemesi olarak tuzu alınmış peynir.

YAPILIŞI:Yumurtalardan birinin sarısı üzeri için ayrılıp kalan malzemeler yoğrulup ılık ortamda mayalandırılır.şekil verilip yarım saat tepsi mayası beklenir.Yumurta sarısı sürülüp200'fırında pişirilir.Tarifimi
53.P.D.Ç.S.E Ev sahibi Sevgili Gülcan'a gönderiyorum.Kolay gelsin arkadaşım şimdiden.

9 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

canımmm çok teşekkür ediyorum.ellerine gönlüne sağlık.her zaman bekliyorum..
kaydetim tarifini yarın inşallah 1 no ile yayında olucak.sevgiler...
selamlar

aleyna dedi ki...

eliniz sağlık.poğaçaya asla hayır demem.sevgiler

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR.ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM SEVGİLER.MUTLU HAFTALAR.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım elleine sağlık.Harika olmuş.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

hayırlı akşamlar arkadaşım kolay gelsin başarılar dilerim..

tarifin blogumda hazır alabilirsin

eyer ev sahipliği 2 ci dönüşüm başladıysa ben ev sahipliğine talibim..

www.fzehra.blogcu.com

gelibolu17 dedi ki...

SAĞOL CANIM HABER VERDİĞİN İÇİN.
TEŞEKKÜR EDİYORUM...
YENİ TARİFLERİNİDE BEKLİYORUM..
SEVGİLER,SELAMLAR...

Urfa Tutkunu dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar. Ellerinize sağlık.
Artık benim de bir blogspot adresim var. Yeni adresimden merhaba.

TAZE NANE dedi ki...

Ne güzel görünüyor böyle.
Sevgiler.

siran dedi ki...

gerçekten çok güzel,bende bir çorek alıyorum :)
ellerine sağlık sevgiler Siran